Jsou situace, kdy se podaří dobrá věc, práce pracovníka a práce samotného klienta se posune v před a podaří se vysněný cíl. To se podařilo klientce azylového domu, které se za pomoci pracovníků, ale především své snahy a vůle, podařilo získat bydlení v bytě. Pěknou zpětnou vazbou je osobní poděkování, které od paní přišlo.
“Dobrý den p. ředitelko, chtěla bych vám poděkovat za poskytnuti pobytu v azylovém domě, Uničov, poděkovat kolektivu sociálních pracovníků, p. Stránské, která byla mým klíčovým pracovníkem, za její skvěle odvedenou práci a trpělivost p. Metrové, p. Wolfové, p. Pečovi, p. Riedlovi a také vedoucí p. Jořenkové. Všem moc děkuji s přáním hezkého dne a hodně silné nervy. Váš klient B. Ch.❤”
Komentáře jsou zakázány.